A hírlevél feliratkoztatás procedúrája

Mit takar a hírlevélre való feliratkoztatás?

Az email címek megszerzése, a hírlevélre történő feliratkoztatás nem egy túlbonyolított folyamat, de mégis azzá vált az utóbbi években, mert senki sem akar már hírlevelekre feliratkozni. A jogi háttér szigorítása is nehezíti a feliratkoztatási lehetőségeket, de egyben tisztítja is a piacot. Bármilyen meglepő én örül annak, hogy tisztul a kép, mert  mert fel van hígulva a piac. Rengeteg a kókler, az email adatbázis “mester”, a hírlevél adatbázist építő “szuperhatalom”. Elnevezik magukat így, de a valóság már árnyaltabb…

Hírlevél regisztrálók gyűjtése

Hírlevél feliratkoztató adatbázis építés. Könnyű elméletben, de gyakorlatban nagyon más…

Mi köze a ennek, ezeknek a hírlevél bázis mechanizmushoz?

Ez most lehet, keményen hangzik, de lássuk be, te sem örülnél a te területeden tevékenykedő amatőröknek, csalóknak, csirkefogóknak… Mi történne akkor, ha egy rakás hozzá nemértő megjelenne a piacodon és csak akcióval tudnák elvinni az ügyfeleidet? Vagy még azzal se? De mindenképpen rontanák az áraidat és a haszonkulcsodat. Ráadásként aztán az ügyfeleknek silány minőségű, használhatatlan termékeket adnának el. Még az is előfordulna, hogy a vásárlóknak értékesített termékek miatt megbüntetnék az ügyfeleket!

Milyen hatása lenne ennek?

Aztán téged választanának, mert megtanulták a saját kárukon, hogy nem érdemes a kétes dolgokat erőltetni. Az olcsó mindig is **ar minőség lesz, sőt egyre **arabb lesz. Olyat kell választani partnerül, aki ékes tanúbizonyságát adta annak, hogy a tőle kapott termék jó! Mert különben csak elvesztenek egy csomó időt, pénzt az emberek. Szó szerint hátráltatják őket ezek a csirkefogók! Szóval kihívásokkal teli a szakszerű hírlevél adatbázis építés, mert sok a szerencsevadász! Ráadásul ez rajtuk kívül senkinek sem tesz jót, mert rosszul jár a megrendelő, rosszul járunk mi, akik korrektül végezzük ezt a szolgáltatást! De térjek a lényegre, a hírlevél adatbázis építésre!

Akkor nézzük végre a hírlevél feliratkoztatás mikéntjét!

Nem születhet bázis valamilyen forgalmi forrás nélkül! Bármilyen forgalmi forrás érdekes és izgalmas lehet! Kiállhatnál az utcára – már nem úgy – egy kérdőívvel, amelynek az alján lenne egy pipálós rész, hogy kéri a hírleveledet. Az igazat megvalva én még így is tudnék adatbázist építeni, mert senkitől sem félek. Még a pápát is regisztrálnám vagy az amerikai elnököt, ha pont arrafelé vinni az útjuk. 🙂

Mi a lényeg az adatbázis felépítésében?

Ha önként fogsz bele, akkor szükséged lesz:

  • Egy felületre, ahonnan jönnek az érdeklődők.
  • Kreatívokra, amelyek felkeltik a figyelmet, azaz bannerekre vagy szöveges hirdetésekre.
  • Landing oldalra, ahol megtörténik a hírlevél feliratkoztatás, azaz a hírlevél regisztráció.
  • Hírlevél szoftverre, amelyik képes double optin (dupla megerősítés) rendszerben feliratkoztatni.
  • Valamint képes űrlapot generálni és azt kell beillesztened a landing oldalba.
  • A feliratkozás után küldenie kell egy megerősítő linket, amellyel megerősítik a regisztrációt.

Hogyan győzheted meg az embereket a hírlevél feliratkozásról?

A fentiek egyszerűek, igaz? Kell egy hirdetés, egy csatorna és az érkezési oldal. Milyen mézes-mázos szöveggel tudod meggyőzni őket? Valami olyat kell adnod az adataikért cserébe, amire szükségük lehet. Ez a legtöbb esetben tudás lesz. Mondjuk  egy problémának a megoldása, egy olyan tudás koncentrátum, információ, amelyet még nem ismert előtte. Ám leehetőséged van más motivációval, mint: kupon, nyeremény is motiválni őket. Utóbbiak inkább gyengébb minőségű bázisokhoz vezetnek, ezért érdemesebb tudást adnod a címért cserébe. A nyereményjáték bázis is lehet jó, de ahhoz nagy volumenre kell feltornáznod!

Okés, de hogyan győzheted meg, hogy rányomjon a “Regisztrálok” gombra?

Alapvetően egyszerű, mert azt kell adnod neki amire szüksége van. Gondolj csak bele miről szól az online marketing? A célzásról elsősorban! Tudod, hogy kiket szólítasz meg, ha mondjuk AdWords hirdetésben “törpenyúl” kifejezésre hirdetsz? Ezek az emberek fontolgatják egy törpenyúl megvételét, így a nekik szegezett “Tudj meg mindent a Törpenyúl tartásáról” hírlevél lehetőségre biztosan fogékonyak lesznek.

Te mivel foglalkozol?

Pék, építész, szakács, szobafestő, értékesítő, marketinges, cégvezető vagy? Bármivel is foglalkozol számodra is nyitott ez a lehetőség! Fel tudsz építeni egy landing oldalt, amelyen lehetőséged nyílik megfogni az embereket, mert a nekik szóló, az őket érdeklő témában ajánlasz további segítséget, tudást.

Pl.: nálam egy t tudást adok ingyen minden kedves ide látogatómnak. Itt tudod elérni, ha még nem jelentkeztél rá eddig, hogy képbe kerülj az email marketing szövevényes rendszerével.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
Fresh Coffee
Subscribe to our free newsletter and get all the coffeeshop's news right into your mailbox. And a cup of mocha for free.
111 napos Email kurzus?
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről, törvényekről.

Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Szeretnél képbe kerülni? Akkor csak a neved és az elsődleges címed írd be, hogy biztosan megkapd ezt az értékes tudnivalót.
Szeretnél kép
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis négyzetet, törvény teszi ezt kötelezővé. A jogi rizsától függetlenül az adataidra vigyázok, másnak ki nem adom!
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Figyelem!
A hírlevél marketing fontos, a legolcsóbb ügyfélszerző megoldás még mindig ez! Elmondom a legfontosabb tippeket!