Milyen a folyamatos email címlista építés megoldásom?
Avagy miben más a folyamatos email címlista építés a standard email adatbázis építéssel összevetve? A normál email adatbázis építés során sokszor eseti megállapodásokat kötünk, amelyekben lefektetjük, hogy mondjuk 30.000 email címet kell megépíteni. Természetesen az ilyen email címlista építés projektek teljesen törvényesek, dedikáltan az ügyfél cégnevére épülnek fel a bázisok. Magyarul csakis az adott ügyfél kapja meg és ő is használhatja fel hírlevél kiküldés vagy más kampányok lebonyolítására.
Miért kihagyhatatlan elem az email adatbázis építés?
Azért lényeges az email adatbázis építés, mert egyszerre tudsz elérni akár több ezer potenciális jelöltet, akik az ügyfeleid lehetnek. Folyamatos kommunikáció során pedig többen rendelni, folyamatosan vásárolni fognak tőled. Az email adatbázis éppen ezért kihagyhatatlan pillére a te marketingednek is!
Milyenek az eseti email adatbázis építések költségvonzatai?
Az ilyen egyszeri vagy szakaszos email adatbázis projekteket befektetési oldalról vizsgálva komoly, több milliós összegekről is lehet szó egyetlen együttműködés során. Az ilyen projektek nem kimondottan kisvállalkozásoknak valók, de még középvállalkozások is elgondolkodnak az invesztáción.
Milyen megoldást találtunk ki email címlista építés vonalon?
A folyamatos email címlista építés azért előnyös számodra is, mert nem terheli meg a marketing keretedet egyszerre több százezerrel vagy millióval. A folyamatos címlista generáló kampányok előnye, hogy meg lehet mondani, hogy egy hónapban mekkora keretet tudsz erre szánni, mint egy AdWords vagy Facebook kampány esetében is, így jól kalkulálható, kiszámítható a befektetés mérete! Pontosan látni fogod, hogy mennyi az annyi a hónap végén.
Miért jó neked a folyamatos email címlista építés?
A folyamatos email adatbázis építés során állandóan új érdeklődők fognak beáramolni a címlistádba, így mindig lesznek újak, akiknek el tudsz adni. A folyamatos címlista építés miatt non-stop lesznek új ügyfeleid a bázisból. Az értékesítésed kiszámíthatóbb, átláthatóbb lesz. Az eladásaid révén a vállalkozásod még nagyobb stabilitást fog tudni elérni, mert biztonságosabb lesz az ügyfélszerzésed és a bevételek beáramlása. A likviditás, mint tudod az egyik legfontosabb tényező egy vállalkozásban!