Hogyan szerezz több feliratkozót a hírleveledre?

Hogyan szerezz több feliratkozót a hírleveledre?

Lássuk be, nem könnyű rávenni az embereket -még az ügyfeleidet se -, hogy feliratkozzanak egy levelezőlistára. A postaládáinkat elárasztó túláradó mennyiségű e-mail miatt egyre nagyobb kihívást jelent, hogy az embereket még több hírlevél feliratkozásra csábítsuk. Az emberek nagyon megfontolják hova iratkozzanak fel és kitől várnak hírlevelet személyes postaládájukba.

Hogyan szerezz több feliratkozót a hírleveledre?

A legtöbbünk számára azonban az e-mail még mindig marketingstratégiánk alapvető részét képezi, és a feliratkozóink számának növelése kritikus sikertényező az e-mail marketing hatékonysága szempontjából. A legtöbb ember minden egyes nap ellenőrzi az e-mailjét, és az üzleti vezetők és marketingesek többsége még mindig az e-mailt tartja a legjobb marketingeszközök egyikének, amely rendkívül költséghatékony is és még számos más előnye van más marketing eszközökhöz képest.

Ezen információk ismeretében vállalkozásodnak meg kell teremtenie a lehetőségét a hírlevél feliratkozásoknak, még azelőtt mielőtt belevágna a hírlevél küldésébe és mielőtt még egyetlen e-mail címet is kapna.

Íme tehát néhány trükk, arra, hogyan szerezz több feliratkozót a hírleveledre 2022-ben

Használj felugró ablakokat, vagyis pop-up-okat.

A fent említett pop-upok egyszerű és hatékony módja annak, hogy növeld e-mail feliratkozásaidnak lehetőségét, és hogy egyáltalán hírül add, hogy vállalkozásod hírlevéllel is rendelkezik. A felugró ablak lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül feliratkozzanak hírleveledre, melyet így nagyobb valószínűséggel fognak megtenni, mintha csak az oldalad alján lenne rá lehetőségük.

Többféle típus – leugró, kilépő felugró és beúszó – áll rendelkezésre a létrehozáshoz, így több lehetőséged is van a feliratkozók vonzására. Függetlenül attól, hogy milyen módszert választ, a felugró ablakok megérik a fáradságot. Jelentések szerint a felugró ablak használata a feliratkozók megszerzéséhez sokkal nagyobb százalékban járul hozzá, mintha nem használnák ezt a módszert.

pop up ablakok

Adj minél több lehetőséget a feliratkozásra az oldaladonHogyan szerezz több feliratkozót a hírleveledre?

A legtöbb weboldalnál tipikus probléma, hogy a hírlevélhez való csatlakozás nem könnyen látható. Nehéz lesz úgy feliratkozókat gyűjtened, ha senki sem tudja, hol és hogyan lehet feliratkozni a tartalmaidra. Először is érdemes egy feliratkozási űrlapot elhelyezned a weboldaladon és a blogodon is.

A konverzió esélyének további növelése érdekében rakj ki linket a feliratkozási űrlapra az e-mail aláírásodban, a közösségi médiacsatornákon, a cégleírásokban és más releváns helyeken. Csábítsd őket figyelemfelkeltő nyelvezet használatával azzal az ígérettel, hogy a hírleveled fontos kérdésekre ad választ. (Ez persze ne csak ígéret legyen!)

Ajánlj exkluzív, egyedi tartalmakat

Egy másik nagyszerű módja a több hírlevél feliratkozó generálásának, ha az előfizetőknek exkluzív hozzáférést biztosítasz valamilyen ajánlathoz, legyen az ingyenes tartalom, kuponok, belső, csak feliratkozóknak szóló akciók stb. Például kínálhatsz online letölthető tanulmányokat is. Az adott oldalon elhelyezhetsz egy olyan felhívást is, amely például így szól: “Hozzáférés különleges tanulmányunkhoz, amely sehol máshol nem érhető el ezen a weboldalon! Iratkozz fel!” Vagy a friss feliratkozóknak különleges kedvezményt adhatsz a termékekre, ha igénybe veszik hírleveledet.

Hogyan szerezz több feliratkozót a hírleveledre?

Vannak olyan nagy vállalatok, akik akár 20-30%-os kedvezményt is adnak az e-mail listájukra való feliratkozásért. És igen, ez működik. Mi is nagyon gyakran alkalmazzuk ezt a saját ügyfeleinknél sok sikerrel.

Engedj betekintést a kulisszákba – Hogyan szerezz több feliratkozót a hírleveledre?

Az egyik legjobb hírlevél feliratkozást serkentő ajánlat az, ha például készítesz egy ingyenes bárki számára elérhető videót, amiben hasznos dolgokat osztasz meg az olvasóiddal. Készíts 5 videót és az elsőt közülük tedd elérhetővé, a többit pedig kösd feliratkozáshoz. Ha jól sikerült a videó garantáltan feliratkoznak majd a hírleveledre. Helyezz el a videó mellett egy feliratkozási űrlapot és egy felhívást a cselekvésre: “Szeretnéd látni a többit? Iratkozz fel, és elküldjük a hozzáférést a videókhoz”.

hírlevél marketing

Próbáld ki, te is ezt a módszert és meglátod, hogyan válik be. Ez nem csak videó lehet akár egy DIY cikksorozat is, egy kupon vagy bármilyen más hasznos tartalom. Ha sikerül jól megcsinálnod, akkor hatékonyan használhatod az új feliratkozók megszólítására.

Készíts külön landoló oldalt a hírlevél feliratkozáshoz

Ez a technika segíthet abban is, hogy növeld a hírlevél feliratkozóid számát. Mindössze annyit kell tennie, hogy egy létrehozol egy landoló oldalt és ott részletesen elmagyarázod milyen típusú tartalmakat fogsz küldeni milyen gyakorisággal és miért éri meg feliratkozni a hírleveledre. Okos lépés, ha dedikált céloldalakat használsz a hírlevél feliratkozóidnak összegyűjtésére.

hírlevél feliratkozók

Tedd megoszthatóvá a hírleveleidet.Hogyan szerezz több feliratkozót a hírleveledre?

Hagyd, hogy a feliratkozóid elvégezzék a munka egy részét helyetted! Adott esetben használj “Továbbküldés egy barátnak” linket a hírlevél kampányaidban. És ne felejts el közösségi megosztási funkciót is elhelyezni azon a céloldalon, ahol az e-mail feliratkozás található.

hogyan szerezz hírlevél feliratkozókat

Minimalizáld a feliratkozáshoz szükséges kattintások számát

A legtöbb ember a feliratkozási űrlapját a webhelye főoldalán helyezi el, ami nagyszerű. A kezdőlap tökéletes hely a feliratkoztatás számára.

De mi történik, ha az emberek más oldalakon landolnak?

hírlevél feliratkozók

Gyakran előfordul, hogy a webhelytulajdonosok csak egyik oldalon, például a blogcikkek láblécében helyezik el a feliratkozói űrlapot. Vagy ami még rosszabb, a feliratkozási dobozok nem is elérhetőek ezeken az oldalakon.

Ne kövesd el ugyanezt a hibát. Helyezd el az e-mail listára való feliratkozást az egész webhelyén, minden oldalon. Tedd bele a legjobban teljesítő ajánlatod, és ne félj kérni a látogatóid feliratkozását.

Ha úgy érzed segítségre van szükséged a hírlevél feliratkozók gyűjtéséhez, akkor keress fel minket e-mailben!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
Fresh Coffee
Subscribe to our free newsletter and get all the coffeeshop's news right into your mailbox. And a cup of mocha for free.
111 napos Email kurzus?
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről, törvényekről.

Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Szeretnél képbe kerülni? Akkor csak a neved és az elsődleges címed írd be, hogy biztosan megkapd ezt az értékes tudnivalót.
Szeretnél kép
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis négyzetet, törvény teszi ezt kötelezővé. A jogi rizsától függetlenül az adataidra vigyázok, másnak ki nem adom!
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Figyelem!
A hírlevél marketing fontos, a legolcsóbb ügyfélszerző megoldás még mindig ez! Elmondom a legfontosabb tippeket!