E-mail-címlista viszlát

Végeztünk az e-mail címlistával, elkészült az e-mail adatbázisod! Viszlát…

E-mail-címlista építésről volt szó egy tárgyalásomon és picit lefagytam, mert ma megint szembesültem azzal a ténnyel – egyik ügyféljelöltemmel történő – egyeztetésen, hogy a legtöbb cégvezető hatalmas tévhitben él. Azt gondolják sokan, hogy kapnak egy e-mail-címlistát tőlem és boldogan élnek míg fel nem emelkednek egy másik lét felé. Egyszer csak belém hasított ez a gondolat, hogy lehet nem kommunikálom elég erőteljesen az e-mail-címlista építés folyamatát?

E-mail-címlista? Ötös lottó? Nem ugyanaz...

E-mail-címlista? Ötös lottó? Nem ugyanaz… Sok bevételt termelhet, de gondozni kell. Nem csak egy szelvény…

Miért hiszik azt, hogy az e-mail-címlista olyan, mint az ötös lottó telitalálatos szelvénye?

A cégvezetők nagy része azt gondolja, hogy kap tőlem egy címlistát egyszer és agyő. Valami olyan kincset remélnek tőlem, amivel egyszerre annyi ügyfelük lesz, mintha nyernének az ötös lottón. Aztán nyugdíjba vonulnak és elköszönünk egymástól. S megy mindenki tovább a maga útján, de ennél árnyaltabb a helyzet, mert valóban kincset kapnak tőlem! De…

Mi az email címlista egyik legfontosabb ismérve?

Az email címlista egyik legalapvetőbb ismérve, hogy kopik sajnos… És ez ellen nem tudsz mit tenni, mert bármit is teszel a címlistád fogyni fog, ha küldesz rá hírleveleket. Maximum annyit tehetsz, hogy optimalizálod a leveleidet a tartalmuk vonatkozásában, és ennek köszönehőten kevesebben fognak a hírleveledről leiratkozni. De a hírlevél kiküldés árnyoldalát, a leiratkozást akkor sem fogod tudni teljesen eltörölni. Maximum csökkenteni lehet az elpártolók számát.

Szerinted akkor miért gondolkodnak így a vezetők?

Szerinted akkor miért gondolkoznak abban a vezetők, hogy kapnak egy kész e-mail-címlitát? Valószínűleg eltervezik, hogy azzal ők elkezdenek dolgozni, de kihagyják a fenti nagyon fontos e-mail adatbázisokat kárhoztató tényt. Miszerint egyetlen dolog történhet ezekkel a marketing adatbázisokkal és ez nem más, mint a kopás, leiratkozás!

Milyen marketing adatbázis építés stratégia a helyes?

Marketing adatbázis építés stratégia? Ez nem is helyes szó rá, mert inkább kötelező, elengedhetetlen, mellőzhetetlen tény, hogy az e-mail adatbázist folyamatosan kell építeni. Valahogy ezt szeretném beléd sulykolni, hogy az e-mail-címlista építés nem ér végett azzal, hogy van egy címlistád, hanem ott kezdődik el!

E-mail-címlista konklúzió!

Az e-mail-címlista nem összehasonlítható az ötös lottóval… Ha az e-mail-címlista kopik, akkor onnan egyre kevesebb ügyfél fog érkezni! Mit kell tenned? Folyamatosan kell e-mail-címlistát építened, mert akkor non-stop történik a leiratkozók utánpótlása. Az utánpótlással pedig szinten tudod tartani az új ügyfelek megszerzését. Sőt még emelni is tudod, ha több e-mail címet szerzel meg!

Summary
E-mail-címlista viszlát - EmailCímlista.hu
Article Name
E-mail-címlista viszlát - EmailCímlista.hu
Description
E-mail-címlista építés és aztán agyő? Ezt nem így játszák... Akik így játszák, azok nem sokáig járják a keringőt. Az e-mail-címlista építés tudomány!
Author

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.