Hírlevél reklám – az erőszak célba visz?

Ne legyünk erőszakosak a hírlevél marketing útján sem!

A hírlevelezés nem csak az értékesítésről szól, így a hírlevél reklám ne csak hirdetés legyen. Ha érkezik egy új feliratkozód, akkor ne kezdd el bombázni azonnal az ajánlataiddal, mert így biztosan elijeszted. Építss ki egy bizalmi kapcsolatot vele, esetleg mutassd be a cégedet és azt, hogy neked mennyire fontos, amit csinálsz.

Ne rontsunk ajtóstul a házba.

Ha egy hosszútávú kapcsolatot szeretnél kiépíteni? Akkor elsőnek teremtsünk kapcsolatot. Az első néhány hírleveleddel mutasd meg a szakmai elhivatottságodat és tudásodat, így később sokkal szívesebben fogadják majd az ajánlataidat is.

Kifejezetten idegesítő hírlevél reklám

Túl erőszakos, egyenesen irritáló hírlevél reklám

A hírlevél reklám még mindig hasznos, ám…

A hírlevél reklámozás még mindig jól használható marketing eszköz, de nagyon sok a kéretlen és zavaró marketing levél, ezért alaposan át kell gondolni, hogy mivel keresed meg a regisztrálókat első ízben. Ha túl lelkes vagy és rögtön el akarsz adni, netán túl lapos a hírleveled, mert tök általános dolgokról írsz, akkor a következőt már meg sem fogják nyitni.

Mikor küldjük ki az első hírlevelet?

Fontos, hogy feliratkozás után mihamarabb teremts kapcsolatot a potenciális ügyfeleiddel, ami azt jelenti, hogy maximum 24 órán belül küldd ki a bemutatkozó üzenetedet. Ezáltal azt érzi majd, hogy számodra kiemelten fontos és megtisztelő az érdeklődése. Ami persze igaz is. Ehhez nem kell folyamatosan a gép előtt ülnöd és figyeled az új feliratkozókat, hanem egy hírlevél szoftver segítségével automatikusan beállítod az üzenetet.

Profi hírlevél reklám = Több szórakoztatás kevesebb értékesítés

Bár ez egy kicsit furcsán hangozhat, de mégis azt kell mondjuk többet szórakoztassunk, mint értékesítsünk. Az emberek sokkal szívesebben olvasnak érdekes és hasznos tartalmú hírleveleket, mint értékesítő jellegűeket. Éppen ezért a hírleveled legyen inkább olyan, mint egy érdekes cikk a száraz termék leírás helyett. Persze ebbe is csempészd bele az értékesítést, de csak óvatosan. Az olvasód ne érezze azt, hogy a pénztárcájában akarsz kutatni. Legyél egy kicsit furfangos 😉

Hírlevéllel csak szórakoztatni vagy eladni lehet?

Egy jó hírlevél mindkettőre képes. Népszerűsítheted vele a blogunkat, weboldaladat, meghívatod egy konferenciára vagy lehetőséget nyújthatsz egy számára hasznos tanulmány letöltésére. Ez utóbbival tovább növelheted a beléd vetett bizalmát, bebizonyíthatod szakmai rátermettségedet és felkeltheted az érdeklődését a szolgáltatásaid iránt.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.