Hírlevél feliratkozás turbó

Hatékony hírlevél feliratkozás?

A hírlevél feliratkozás az egyik legjelentősebb marketing fogás, amellyel élhetünk a saját weboldalunkon. Drágább termékek értékesítésénél rendszerint hosszabb a mérlegelés ideje, legalábbis kevés személyt ismerek, aki mondjuk autót az interneten keresztül vásárolt volna látatlanban. De egyről biztosan tudok, aki a Volovját a neten rendelte meg úgy, hogy nem is nézte meg a kocsit előtte. Abban is bizonyos vagyok, hogy a vásárlási szokások ebbe az irányba terelődnek, ám a többség meggyőzéséhez mégis több időre, jelentősen magasabb impulzusszámra van szükség. Vagyis jó párszor kell találkoznia veled, hogy meggyőzd arról, hogy a te terméked számára a lehető legjobb választás! Ehhez a többszöri találkozáshoz pedig a legjobb megoldás, ha feliratkozik a hírleveledre. Ha már hírlevél feliratkozás, akkor miért kéne ezt tennie? Miért iratkozna fel a hírleveledre, amikor sejthető, hogy reklámokkal fogod megkeresni?!

Bombasztikus hírlevél feliratkozás?

Hírlevél feliratkozás Turbó?

Mi fán terem a hatékony hírlevél feliratkozás?

A hatékony hírlevél feliratkozás felépítése művészet, mert különben 0,0001%-os feliratkozási arányod lesz a látogatóidból. A garantáltan jól működő feliratkoztatás receptje viszonylag egyszerű, de a gyakorlatba átültetni már kihívást jelent, mert meg kell találni azokat az elementáris erőket, amelyekkel a legjobban tudsz a látogatóidra hatni. Láttam már olyan oldalt, ahol a főoldal alján volt, hogy “hírlevél” és a feliratkozási űrlap alatta, máshol “hírlevél feliratkozás” szöveggel jelent meg és alatta az űrlap. Vajon miért gondolják azt a weboldal tulajdonosok, hogy bárkit is érdekel a hírlevelük? Főleg, ha ilyen mély motivációval kínálják az olvasóiknak pl.: “hírlevél”… Ez eléggé semmitmondó, igaz? Kevés a mai embernek, mert már pajzsokkal vértezte fel magát a hírlevelek ellen, a felugró ablakok tiltására és kizárja a villogó és felvillanó bannereket is. A mai kor internetezője, a híroldalak olvasói már képesek kizárni a reklámokat és nyugodtan olvasni a hasznos cikkeket. Szóval kell valami motiváció a hírlevél feliratkozáshoz, mert ezek a “hírlevél feliratkozás” feliratok nem nevezhetők mindent elsöprő érvelésnek.

Egyáltalán milyen egy hatékony hírlevél feliratkozás?

Ma a BenQ központi oldalán jártam, mert a projektorom valami oknál fogva nem akarja a 3D megjelenítést produkálni nagy sajnálatomra. Szerettem volna orvosolni reménykedve, hogy csak valami bagatell beállítási opciót néztem el. Egy kapcsolati űrlapon lehet jelentkezni hozzájuk – telefonszám nincs -, s ott találkoztam a következő frappáns “Hírlevél feliratkozás – rubrika – motiváció – Tájékoztatást kérek a BenQ termékekről” bejegyzéssel. Ez a motiváció roppant gyenge, de legalább van valami érvelés a hírlevél mellett. A színtelen, szürke űrlapban ugyanolyan színnel jelenik meg a feliratkozási opció, mint az összes többi része egyébként az űrlapnak. Szóval silány és kevés a motiváció, mert egy hatékony feliratkozási űrlap feladata az hírlevél regisztráció értékesítése! A feliratkozó űrlap a regisztrációt adja el!

Na szóval, akkor milyen egy hatékony hírlevél feliratkozás űrlap?

– Egy hatékony hírlevél feliratkozás űrlap kitűnik a környezetéből.
– Süt, mint a nap.
– Rikít, mint a fehér holló a feketék között.
– Kiveri a szemed, mert annyira egyértelmű, hogy azt kell nézni és ellenállhatatlan.
– Vonzza a tekintetedet, mert máshová nem is tudsz nézni csak rá.
– S olyan egyedi és frappánsan fogalmazott érvelés van rajta, hogy eszedbe sem jutna a hírlevél feliratkozás kihagyása.
– A szövegben magyarázatot kapsz arra nézve, hogy miért nélkülözhetetlen ez a hírlevél számodra!
– A motivációból olyan érzés kerít hatalmába, hogy azonnal gépeled a legfontosabb prioritással bíró email címedet.
– S amikor megjön a levél, hogy sikeresen feliratkoztál, akkor nagy elégedettség és izgalom kerít hatalmába, hogy vajon miről fog szólni az első levél.

Nos, a te feliratkozási űrlapod milyen?

Ezt érzed amikor elolvasod a feliratkozási űrlapod szövegét? 🙂 Olvassuk együtt: “Hírlevél feliratkozás”… Na milyen érzés kerített hatalmába? A mindjárt elalszol érzet legyezgeti a szürkeállományodat? Igen, ez a mondat nem hoz már lázba senkit…

Mit kell tenned, hogy neked ilyen legyen a hírlevél feliratkozási mechanizmusod?

Kövesd a fenti receptet és aszerint járj el, meglátod milyen feliratkozási mámor fog uralkodni a weboldalaldon…

Nagyobb volumenben szeretnél hírlevél feliratkozókat szerezni? Akkor olvasgass itt tovább email címlista építésről vagy céges email adatbázisról.

Summary
Hírlevél feliratkozás turbó
Article Name
Hírlevél feliratkozás turbó
Description
Hírlevél feliratkozás Turbó? Miért van sok weboldal tulajnak 0,001%-os hírlevél feliratkozás aránya? Bombasztikus hírlevél feliratkozás? Olvass tovább...
Author

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.