Hírlevél marketing

Hírlevél marketing?

A hatékony hírlevél marketing a legjobb dolog az életedben, igaz? A hírlevél marketinget sokan már leírták, elavult a hírlevél marketing, kiment a divatból a hírlevél marketing, a közösségi média kiváltja a hírlevél marketinget és hasonló címekkel olvashatunk cikkeket a média hasábjain. De mi a valóság?

Valóban vége a hírlevél marketing korszaknak?

Vagy ez is csak egy újabb hamis frázis? Őszintén szólva örülök annak, hogy sokan elfordultak a hírlevél marketingtől, mert így a mi kampányaink dübörögnek. 🙂 A hírlevél marketing nem változott, akit érdekel a témád és te ügyesen és folyamatosan tudsz erről írni és publikálni, akkor az ügyfeleket fog hozni neked is.

Mi a csapda a hírlevél marketingben?

Ám a hírlevél marketing valóban kihívásokat rejt, mert az utóbbi öt évben sokat változott egy hírlevél fogadtatása, igaz? De mi áll a dolgok hátterében? Kevesen mernek erről írni, de a hírlevelek zöme roppant gyenge, nem üti meg a mércét semmilyen tekintetben és már régen elmúlt az a korszak, amikor elég volt kiküldeni a hírlevelet árakkal és özönlöttek a vevők.

hírlevél marketing

Hatékony hírlevél marketing

Akkor most mi van hírlevél marketing fronton?

Egyszerűen az van, hogy sokan nem értenek a hírlevelek szövegírásához és nem alkalmaznak stratégiákat csak küldik ugyanúgy, mint 5, 10, 15 éve, de úgy már egyszerűen nem működik. Ők viszont ezt egyszerűen nem akarják felismerni csak aprítják a fát, ahogy az apjuk, a nagypajuk is aprította valamikor réges régen. Na így persze, hogy nem működik a hírlevél marketingelés, mert azért itt az online marketingben sok minden  megváltozik mialatt én leteszem a fejem a párnámra és reggel felveszem onnan. 🙂 Mi történik évek vagy egy évtized alatt az online marketingben? Húúú…

Hogyan kell ügyesen hírlevél marketingezni?

Az efficiens hírlevél marketing ilyen elveket kell kövessen.

– Folyamatosan kell kommunikálni.
– Tényleg folyamatosan, nem 3 havonta vagy fél évente egyszer, mert nincs rá időd.
– De ne is túl gyakran, hogy naponta küldöd.
– Te jó ég, nehogy naponta több hírlevelet küldju ki!
– Nincs időd megírni, kiküldeni? Kifogás!
– Szervezd ki, bízz meg valakit, aki megírja, elküldi helyetted, te pedig számolod a befolyó összegeket.
– Mert az sokkal élvezetesebb :), bár nekem az írás is passzióm.
– Személyessé kell tenni a kommunikációt.
– Meg kell tudni mi az ügyféljelölt nagy, nagy, nagy problémája.
– Megoldást tudsz nyújtani rá? Ott az üzlet…
– Ha semmiképpen nincs deal, akkor sem kell kirúgni vagy leiratkoztatni. 🙂
– Nem vagyunk egyformák.
– Van akinek elég egy hírlevél az új almás telóról és van akinek kell majd 23 – persze tudom ebben anyagiak is közre játszanak, de a habitus is meghatározza a döntést.
– Szóval folyamatosan kell hírlevelezni…
– Őszinte leszek, ez sokszor nekem sem megy a saját weboldalaimon, de az ÜGYFÉL az szent, ott mindig időben zajlik minden! 🙂
– Olyan suszter effekt… 🙂

Te jártál már úgy, hogy nem tudtál hírlevelet küldeni?

Nagy hiba!

Tönkre teszed a nagy nehezen Felépített email adatbázisodat!

Na de mi a lényeg? A lényegről írjak már valamit, igaz?

A hírlevél köldökszínór az olvasóiddal. Vétek elengedni az embereket a weboldaladról anélkül, hogy regisztráltatnád őket a hírleveledre! Olcsó és remek marketing eszköz, amellyel folyamatosan kapcsolatban tudtok maradni. Ha érdekesen írsz és meggyőzően, akkor kapcsolatba fognak veled lépni és lehet belőle üzlet, partnerség, felkérés fellépésre, előadásra, hirdetési megkeresések.

A legfontosabb hírlevél marketing elv!

Lehet, hogy nem akarod kiszervezni a hírlevél marketingedet, mert lehet, hogy foggal körömmel ragaszkodsz azért, hogy te kínlódj meg vele, de a legfontosabb elv, hogy csináld! Írd azokat a hírleveleket még akkor is, ha elsőre nem olyan jók, még akkor is ha vannak leiratkozóid, mert ha nem küldesz hírleveleket, akkor a komplett munkád, a Teljes email adatbázisod kárba vész!

Történt már veled ilyen sztori? Írd be a hozzászólásokhoz!

5 thoughts on “Hírlevél marketing

  1. Pingback: Direkt marketing nekem - EmailCímlista.hu

  2. Pingback: Hírlevél feliratkozás turbó - EmailCímlista.hu

  3. Pingback: Hírlevél küldés helyett off - EmailCímlista.hu

  4. Pingback: A hírlevél marketing démona - EmailCímlista.hu

  5. Pingback: A címlista méret a lényeg? - EmailCímlista.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.