[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=ZzNrEzGvhs4[/embedyt]
Csak küldd el a hírlevél írás, hírlevél szerkesztés, hírlevél kiküldés érdeklődésedet emailben ezen az űrlapon és Díjmentesen Visszahívlak!
Legyen hatékony, kiszámítható, biztonságos ügyfélszerzésed, ügyfélkezelésed neked is az én segítségemmel. Kérlek, hogy írd meg a weblapod, a területet vagy részterületet, amivel szeretnéd erősíteni a vállalkozásodat, mert annak minden aspektusa fontos az internetes ügyfélszerzés szempontjából.
Érdeklődésed ezen az űrlapon keresztül tudod elküldeni
[xyz-ihs snippet=”Lead”]
A hírlevél szövegírás ajánlatom: Érdekel egy gonddal kevesebb, több bevétel? A hírleveled szövegének megírását, elküldését kompletten átvállalom! Sőt még marketing adatbázist is építek, ha neked netán nincs. All in… Mielőtt bezárnál szeretném tudatni veled, hogy a hírlevél marketing sok vállalkozás értékesítésének a 15-35%-át adja, de olyanról is tudok, ahol még ennél is több a marketing levelek szerepe. Na persze csak akkor, ha baromi jól csinálják!
Miért jó a hírlevél írásom neked?
A jó hírlevél marketing áldásai:
- Állandó és lendületes növekedés.
- A régi ügyfelekkel folytonos kapcsolattartás.
- Az új ügyfelek állandó szóval (ott leszel a fejükben) tartása és meggyőzése.
- Forintosítva ez egy folytonos és kiszámítható bevételt jelent.
- Ráadásul az elköteleződést is erősíti, egész egyszerűen cool leszel a szemükben.
- Rendszeresen tudod őket értesíteni a cégedben lévő fejleményekről.
- Fel tudod mérni a kívánságaikat, vágyaikat, terveiket és jobban ki tudod őket szolgálni
Kinek szól a hírlevél javaslatom?
Neked, ha kkv tulajdonosa, vezetője, marketingese vagy értékesítője, gazdasági vezetője vagy bármilyen jótevője vagy.
Neked, ha családi vállalkozásotok van.
Ez jellemző rád is?
Túlpörögve dolgozol, 48 óra sem volna elég, hogy utolérd magadat, mert a cégnek élsz, mert állandóan pörög valamin az agyad. De leginkább azon morfondírozol, hogy miként tudsz többet értékesíteni, jobb terméket adni, szolgáltatni az ügyfeleidnek. És persze érzed, hogy lehetne ezt jobban is végezni, de egyszerűen elküldesz egy emailt és máris 5 jön helyette. Folyton az idővel versenyzel és a sürgető dolgok elviszik a fókuszt, a figyelmedet az igazán fontos dolgokról! Márpedig a hírlevél nagyon, de nagyon fontos dolog! Aztán meg azon kapod magad, hogy nem látod a gyerekeidet, unokáidat, mert állandóan valamin robotolsz. Sokszor olyan dolgokkal is kénytelen vagy foglalkozni, amelyek nem pont a te kvalitásaid és azok még jobban viszik az idődet, mert ha valami újjal foglalkozol, akkor egyszerűen bukdácsolsz. Na meg nem lehet mindenhez érteni. Főleg a mai világban nem működik ez, mert elég nehéz egy dologhoz is rendesen, úgy igazán érteni!
Te nem vagy erről a hírlevél dologról meggyőződve, meggyőzve?
Még akkor is az egyik legfontosabb dolog, ha azt gondolod, hogy nem az.
Rendben, azt gondolod, sőt vallod, hogy nem ez a tuti!
Már eljárt felette az idő, igaz? De ha lejárt, akkor a nagy Booking.com miért vesződik vele? Pénzbe kerül a szerver, a hosting és a Booking.com nem a Máltai szeretetszolgálat.
Még akkor sem az, ha néha megpróbálja elhitetni veled az ellenkezőjét a hírleveleiben a fantasztikus ajánlataival.
Persze az nagy cég, igaz? Az, de mégis nyomják. Talán azért, mert jó sokat keresnek vele, nem?
És ha a nagy sokat keres vele, akkor egy kicsi vagy közepes cég is jól keres vele, igaz?
Á igen, de sokan spamelnek… Igen, sokan, ezért működik nagyon kevés cégnek a hírlevelezés, mert lemondtak róla.
Na meg mondjuk ki a szomorú valóságot, a levelek 99%-a egy kalap ****t nem ér. Füvet akartam írni, de végül is a fű sokat ér egy tyúknak, így elbizonytalanodtam.
Maradjunk annyiban, hogy még mindig nem győztelek meg. Nem mondom kitartó vagy… Akkor enged meg, hogy instant bizonyítsam a hírlevél működését, fontosságát! És ne feled, neked fontos, nem nekem! Ez rólad szól, nem rólam. Szemtelen vagyok? Lehet, de különben könnyen lehet, hogy fel sem figyeltél volna rám. Szóval ezt is érted teszem. Mert ha nem volt eddig rendesen megírt hírleveled, akkor te kerestél eddig kevesebbet, mint lehetett volna. De lássuk az instant bizonyítást!
Fontos szerinted az ügyfélkezelés, ügyfélápolás manapság?
Remek, akkor erre a leghatékonyabb eszközöd még mindig a hírlevél, szóval én nyertem.
Szeretnél te is nyerni?
Kiváló, mert a rendszeres, nagyon, nagyon, nagyon jól felépített hírlevelekkel, ami egyenesen vagy majdnem lehetetlen kategóriába tartozik sikerül megvalósítani, megnyitni egy csapot.
Szóval remek levelekkel lehet ápolni az ügyfeleket, és megnyitni egy pénzcsapot.
Ott tudsz maradni, képes vagy ott lenni a fejükben és érdeklődéseket, eladásokat generálni.
És mi kell ahhoz, hogy növekedj?
Az kell, hogy a meglévő ügyfeleknek többet, jobbat, szebbet adj el.
Vagy egy halom pénzért szerezhetsz új ügyfeleket… Egy nagy halom pénzért! Tudod, hogy neked mennyibe kerül egy új ügyfelet megszerezni?
Akkor most melyik a költséghatékonyabb és egyértelműen okosabb döntés?
Triviális, hogy az a legjobb neked, hogy te is nyerjél, ha folyamatosan kapcsolatban vagy a meglévő vagy netán volt ügyfeleiddel, mert egész egyszerűen olcsóbb egy meglévőt vagy egy régit új termékre buzdítani, mert megvan feléd a bizalom.
Állandóan ott motoszkálsz a fejükben valami furmányos ötlettel, termékkel, anyaggal, világmegváltással vagy valamivel a leveleid által.
Mert a dolgok már csak ilyenek.
Talán már veled is előfordult, hogy kaptál egy levelet és lavinaként indította el benned a cselekvésre való késztetést.
Persze lehet, hogy te nem az a hirtelen fellángoló típus vagy.
Könnyen meglehet, hogy te a számok, elemzések embere vagy, aki lassan, megalapozottan hoz döntéseket.
Ez természetes, de a lényeg, hogy töprengsz a hírlevélben kapott információn. Már ha olyat kaptál…
És nagy számban fordul elő az, hogy 1 hét, 1 hónap vagy fél év múlva megtörténik az érdeklődés, rendelés, vásárlás.
Na de mi történik, ha nincs hírlevél? Ha te nem kezeled olyan kiemelten a vásárlóidat ahogy azt kell?
Ha nincs hírlevél, akkor nincs még egy pénzcsapod. Ez ilyen egyszerű…
Igen, de Dezső a vállalkozó ismerősöd is azt mondta, hogy neki sem működött a hírlevél.
Mi ez?
Ez egy önigazolás, amivel sok vállalkozó megnyugtatja magát.
Ez mit jelent?
Csak annyit, hogy Dezső legalább annyira nem ért a hírlevelekhez, mint a legtöbb vállalkozó.
Így Dezső is jobban tenné, ha egy szakembert kérne fel erre, mert legalább annyi kárt tud okozni vele, mintha nekifogna a gázbojlert megszerelni.
Az is nagyot szólhat, meg ez is, ha felrobban.
Ez tényleg neked szól!
Végre egy őszinte hang… Lássuk be, hogy a legtöbb vállalkozásnak nincs ideje, szakértelme és ereje, hogy megvívjon a mai hírlevél olvasókkal és technikai feltételekkel.
Hogy miért gondolom így a hírlevél szövegírás és küldés körülményeit?
Mert számos ügyfelem van és tudom, hogy nincs időd hírleveleket írni, hiszen elviszik a legsürgetőbb dolgok. Vezetned kell a cégedet vagy ügyfeleket hajkurászol értékesítőként, netán minden marketing tevékenység rád zúdul a cégben. Aztán még pluszban állandóan tőled várják a megoldást az alkalmazottaid vagy a kollégáid, a cég egyszerűen megállna nélküled.
Mert nincs tapasztalatod, hozzáértésed vagy egyszerűen nem hiszel benne. Ugyanis a legtöbb gyorstalpaló, workshop, infótermék próbálja elhitetni veled, hogy egyszerű hírlevelet írni és kiküldeni. Azonban, ha megnézed a hazai marketing szakértők hírleveleit, akkor azok között is elenyésző az a szám, akinek a Google elsődleges fülére, mappájába landol a hírleveleinek a többsége… Akkor miről beszélünk? Ez egyáltalán nem könnyű, mesélni nagyon szépeket lehet róla, de megoldani az verejtékes munka. És persze, hogy nem sikerül mindig!
Mert a mai hírlevél olvasók egyre többet, jobbat, izgalmasabbat várnak tőled. Nem elég már csak valamit írni. Annak a valaminek kell története, íve, sztorija legyen és ennek felépítésére kevesen alkalmasak. Szóval ez nem a te hibád, csak ez is egy külön szakma. Számos buktatóval és megannyi nehézséggel kell szembenéznem, pont mint a te szakmádban neked!
Szóval ha nem rettentél el, meg és kész vagy tenni az ügyedért, akkor itt nyílt ajtókat döngetsz.
Mert most már tudod, ez a te ügyed legalább annyira, mint az enyém.
Azaz inkább a te ügyes, mert nálad több zöldhasú csilingel majd mint nálam, de ez engem egyáltalán nem zavar! 🙂
Miben tudok neked is segíteni?
Megírom, megszerkesztem, kitesztelem, elküldöm a hírleveledet.
Nincs listád? Semmi gond, építek vagy szerzek jogtiszta bázist és aztán írom meg, és szerkesztem meg és küldöm ki a hírleveledet.
Készítek landing oldalt is, hogy növeljem a megtérülésedet.
Sőt hírlevél sorozatot és tanulmányokat is írok, hogy lekössem az olvasóid, követőid figyelmét.
Valamint ezeket fel is viszem a rendszeredbe, vagy felépítjük őket egy általunk javasolt rendszerben, ha te nem rendelkezel ilyesmivel.
Komplex rendszereket is építek, amelyek kezelik az ügyfeleidet, olvasóidat és jönnek az érdeklődések, vásárlások.
Nincsenek lefedve a jogi feltételek? Segítek teljes mértékben betartva a jogi követelményeket hírlevelezni!
És még ez sem elég? Nincs miről írni nálad? Segítek kitalálni egy hiper, szuper ajánlatot, amelyre ráveti magát a közönséged!
Mi a te feladatod?
Neked nincs sok dolgod, mert:
- Frappáns szövegeket írok, szemteleneket, nyájasakat, megdöbbentőket, botrányosakat vagy ahogy a gazda kívánja, mert mindenkinek más az ízlése és elképzelése.
- Abszolút kiszámítható, kalkulálható lesz majdnem minden, mert mindent elkövetek, hogy mérjük az eredményeket. Van egy kis gond azonban a marketingben, jó sok mindent nem lehet mérni, de ettől itt mi még mindent elkövetünk, hogy neked legyen mit átnézned, ha a számok embere vagy.
- Az a szép a hírlevelezésben, hogy a folyamatosan épülő adatbázisodból a tapasztalatomnak, eddigi eredményeimnek, technikáimnak köszönhetően állandóan érkezni fognak az érdeklődések, megkeresések és rendelések.
- Piszkosul megbolondítom a marketingedet, mert adatokkal dolgozunk és adatvezérelt marketinget építek. Sokszor kitalálok, alkalmazok újdonságokat, szóval nem fogsz unatkozni mellettem, mert mindig lesz valami izgalmas újítás.
- Persze te vagy a vezért, ezt nem feledem el, így a kérésed szerint fogjuk felépíteni a dolgokat. Azért pár szempontot, tanácsot elmondok, amelyeket kitapasztaltam az elmúlt 15 évben, de te döntesz.
Te is úgy látod, hogy nekünk együtt kell dolgoznunk?
Akkor ne vacillálj tovább, mert minden nap kiesett hírlevél marketing bizony kiesett bevétel neked!