Email címlista megoldásaim röviden
Az épített email címlista – privát címekre kell gondolnod – az egyet út ahhoz, hogy saját privát címes email adatbázist realizálj. Az email címlista építés során a regisztráltakat nyilatkoztatjuk, hogy hozzájárulnak a te dedikált hírleveled fogadásához. Figyelem, ilyen, azaz privát email címes bázisokat nem lehet vásárolni. Sokan árulnak ilyeneket, de kérlek, hogy ne dőlj be nekik, mert 500.000 Ft büntetést rónak ki azokra, akik kéretlenül küldenek hírlevelet privát címre. Ráadásul ezeket a listákat több ezer cégnek szokták értékesíteni… Szóval válaszd a biztonságos utat a rizikós helyett, mert egyébként sokba kerülhet a végén…
Bővebben az email címlista építésről…
2. Céges email címlista lekutatás
A céges lekutatott címlista – céges kapcsolati címekre kell gondolnod – esetén a jog megengedő vagyis ezekre a címekre lehet küldeni előzetes hozzájárulás nélkül hírlevelet. Ezzel nagyon sokan rosszul bánnak és ez vezetett ahhoz, hogy az emberek sok kéretlen levelet kapnak. Miért érdemes mégis ebben gondolkodni? Ügyes célzásokkal és szűkítésekkel a neked megfelelő, a te vállalkozásodra dedikált céges email címlista lesz az eredmény. Az ilyen céges címlista érték, de fel kell melegíteni, mert ezek a cégvezetők – rendszerint kkv szegmensből vezetők, tulajdonosok címeit tudjuk lekutatni a mi forrásunkból – még nem ismernek téged, nem ismerik a vállalkozásodat. Az ajtóstól rontani a házba pedig nem szép dolog, de erre is kidolgozzuk a stratégiádat…
Bővebben a céges email címlista lekutatásról…
3. EDM kiküldés, EDM hírlevél kiküldés
Az elektronikus direkt marketing levél kiküldés, azaz EDM hírlevél kiküldés a mai napig az egyik legfrekventáltabb eszköz, amelyet a márkaépítésen túl konkrét eredményekre is tudsz alkalmazni. Nem csoda, hogy hatékony egy EDM hírlevél, hiszen akár több tízezer vagy százezer főt tudsz elérni adott esetben 1-3 nap alatt… Drasztikus eredményeket tud produkálni egy jó EDM címlista, amelyet önkéntes regisztrációval építettek, mert ezek az emberek fel vannak készítve a reklámlevelek fogadására. Ráadásul a profi EDM email adatbázis kezelés lehetővé teszi, hogy kor, nem, régi, érdeklődési körök alapján csak azoknak küld el a leveledet, akit tényleg érdekel. Mi az EDM hírlevél kialakításán felül a célcsoport és lista kiválasztásában is a segítünk.
Bővebben az EDM hírlevél kiküldésről itt…
4. Kreatív hírlevél szövegírás
Talán az elmúlt években neked is egyre több hírlevél érkezik az email fiókjaidba… Biztosan megfigyelted, hogy a többségük elég gyenge minőségű, mert lehet, hogy esztétikus a kinézetük, de a szöveg nem fog meg. Tehát elsősorban a hírlevél szövegírás részére utalok a levélnek, mert nagy cégektől jönnek esztétikusabb hírlevelek, de a tartalom ott is a legtöbb helyen sántít. Nincs átütő ereje, nem fogja meg az embereket. Sajnos, ha a te leveled is ilyen, akkor nem éred el vele a célodat és lehet, hogy tévesen gondolod azt, hogy a címlistád gyenge… Egyszerűen csak arról lehet szó, hogy nem sikerül megtalálni az olvasóiddal a közös hangot. Nos, röviden ezért kell a hírlevél szövegírás megoldásom neked is, mert a mi segítségünkel sokkal ütősebbek lesznek a hírleveleid és jobb eredményeket fognak produkálni.
Bővebben a kreatív hírlevél szövegírás megoldásról…
5. Érkezési oldal, avagy landing oldal
Ha egy reklámkampányod van, akkor illik az onnan érkezőket egy érkezési oldalra vezetni. A landing oldal szövegírás fontos terület, mert az érdeklődők már ott vannak, de ha nincs spiritusz, akkor nem nagyon lesz eredmény. Csak X – bezár gomb – a jobb felső sarokban… Szóval a landing oldal szövegírás a reklámkampány következő fázisa, mert első körben, mondjuk pont egy hírlevelet küldtél ki, de ha csak a főoldalra viszed az olvasókat, akkor lehet, hogy semmi nem lesz belőle. Kell a kontakt, kell a vezetés, szükséges a kommunikáció, hogy azt érezzék jelen vagy az oldalon… Landing oldal alkalmazásával a kampányodra fordított összeg könnyebben térül meg.