Sok vállalkozás nem igazán használja ki az e-mail marketingben rejlő lehetőségeket, mert nem is nagyon tudják miről írhatnának. Néhány havonta egy-egy nagyobb akcióról tájékoztatják a feliratkozókat és ezen felül kifújt a kommunikáció. Azonban ennél sokkal több potenciál van a hírlevelekben. Az e-mail marketing segítségével kivívhatjuk a feliratkozóink emberi és szakmai elismerését, azáltal, hogy megosztjuk velük a tudásunk és maximálisan a segítségükre vagyunk. Most egy kis ötlet börzével készültünk, hogy mi mindenről írhatsz egy hírlevélben.
Oszd meg a sikereiteket
Manapság nagyon fontos, hogy minden téren személyes kommunikációt folytass. Azaz nem csak értékesíts, hanem egy jó ismerősként vegyél részt a feliratkozóid életében. Így ha egy újabb sikert könyvelhettek el, akkor azt bátran oszd meg hírlevélben is. Ezzel nem csak egy barátinak nevezhető kapcsolatot építhetsz ki, de látni fogják, hogy folyamatosan fejlődtök.
Kérd ki a véleményüket
Ha egy nagy döntés előtt álltok, akkor nyugodtan kérd ki a feliratkozói véleményét. Ezzel érezni fogják, hogy Ők is szerves részei voltak egy termék vagy szolgáltatás kialakulásának, így a magukénak érzik majd, aminek köszönhetően sokkal szívesebben ajánlják az ismerőseiknek is.
Oszd meg a tudásod
Biztosan a Te tarsolyodban is vannak olyan információk, melyek jól jöhetnek az érdeklődőidnek. Akár egy hírlevél sorozattal is előállhatsz melyben is mini tananyag keretében átadod a tudásod egy részét. Mire gondolunk? Autószerelő vagy? Készíts egy videót, hogyan kell megnézni az olaj szintet vagy újra tölteni az ablakmosót. Lehet számodra ez evidens, de hidd el akadnak majd olyan érdeklődőid, akiknek hasznos lesz ez az információ is.
DIY
Olyan terméked van, mely bármilyen formában felhasználható vagy újrahasznosítható? Nagyon jó! akkor ezt oszd meg a feliratkozóiddal is. Egy menőbbek az ilyen tartalmak és egyre több ember szeret kézzel készített dísztárgyakat vagy ajándékokat készíteni.
Mutasd be az új termékeid
Ha új termékkel vagy termékekkel bővül a palettád, akkor ezt mindenképp mutasd meg az érdeklődőidnek is! Lehet, hogy éppen ezt az új terméket keresi mindenhol, így nagyon megörül majd, amikor Neked hála csak néhány kattintásra lesz a hőn áhított portékától.
Gyakori kérdések megválaszolása
Vannak olyan kérdések, melyekkel napi szinten fordulnak hozzátok az új érdeklődők? Akkor tegyél Nekik és magatoknak is egy szívességet azzal, hogy a teljes e-mail adatbázisodat tájékoztatod. Persze itt nagyon kedvesen kell felvezetni, hogy érezzék Nekik szeretnétek segíteni és nem csak elegetek van már ugyan azokból a kérdésekből.
Ez csak néhány példa a sok lehetőség közül, amivel megkeresheted a feliratkozóid. Bármilyen témát is választasz nagyon fontos, hogy minden esetben valóban legyen információ tartalma. Ne csak azért írj, mert szeretnél írni, hiszen, így könnyen elveheted a kedvüket a további leveleid elolvasásától.