Tartalomjegyzék: Professzionális EDM küldés Jogtiszta, GDPR biztos e-mail adatbázis Naprakész e-mail adatbázis Szűrhető e-mail adatbázis Profi hírlevél írás és szerkesztés Hírlevélhez tartozó landing page
Az EDM vagyis teljes nevén Electronic direct Marketing” még ma is az egyik leghatékonyabb online marketing eszköz, még ha sokan kételkednek is ebben. Amikor az e-mail kampány kerül szóba, sokaknak az első gondolatuk ezzel kapcsolatban, hogy ez mind kéretlen levél. Egy jó marketingesnek azonban értelmetlen lenne olyan EDM küldésbe kezdeni, ami nem is fogja érdekelni a címzetteket. Tehát felejtsük el, hogy ezeket a leveleket spam jelzővel illetik majd. Persze mindig akad majd olyan, aki annak véli, de ez elenyésző lesz.
Professzionális EDM küldés
2021-ben már olyan értékes e-mail adatbázisokhoz juthatunk, amelyeket a saját célpiacunkra tudunk szűrni. Persze, ha van egy saját adatbázisunk az a lehető legjobb. Azonban, ha egyik napról a másikra döntünk úgy, hogy kipróbáljuk a hírlevél küldést, akkor a legjobb megoldás egy marketinges professzionális szolgáltatásait igénybe venni. Egy online marketing specialista pontosan tudja milyen is egy értékes e-mail adatbázis és pontosan tudja azt is milyen hírlevelet állítson össze, hogy sikerre vigye ezt a marketing eszközt.
Jogtiszta, GDPR biztos e-mail adatbázis
Amikor a megfelelő marketing céget keressük ezzel a feladattal, az legyen az első, hogy megbizonyosodunk az adatbázis megbízhatóságáról. Nem érdemes a legolcsóbb megoldásokat választani, mert az gyakran zsákutcába visz. Válasszunk olyan szakembert, akinek a tulajdonában egyénileg dedikált címlista van. Tehát mindenki, aki az adatbázisba bekerült, az hozzájárulását adta az adatai reklám célú felhasználására.
A mi marketing csapatunk is ennek megfelelően kínál jogtiszta, GDPR biztos adatbázist. Így, ha a mi segítségünket kéred, akkor biztos lehetsz abban, hogy megbízható adatokkal dolgozunk majd.
Naprakész e-mail adatbázis
A másik fontos szempont, hogy az e-mail címlistádban olyanok szerepeljenek, akiknek létező e-mail címük van és idő közben nem iratkoztak le a listáról. A naprakész adatbázisban jogtiszta címek, telefonszámok, e-mail címek szerepelnek. Ez nálunk elengedhetetlen ahhoz, hogy sikerre vigyük az EDM kiküldést.
Szűrhető e-mail adatbázis
Ahhoz, hogy a célpiac postaládájában landoljon a hírlevelünk, ahhoz elengedhetetlen az adatbázis szűrhetősége. A mai címlistákra egészen finom-szűréseket is alkalmazhatunk. Így akár teljesen személyre szabott leveleket készíthetünk és elkerülhetjük, hogy a kukában landoljon az e-mailünk.
Marketing csapatunk céges, B2B és privát, B2C területen is kínál szűrhető adatbázist. Például ilyen az életkor, lokáció vagy az érdeklődési kör. Az EDM kampány így kiküldésre kerülhet olyanok számára is, akik a boltunk közelében laknak, beletartoznak a célpiacunk életkorába és érdeklődést mutatnak a termékünk, szolgáltatásunk iránt.
Profi hírlevél írás és szerkesztés
Nem elég a jó e-mail adatbázis, kell egy profi marketing csapat, aki elkészíti számunkra a legütősebb hírlevelet. Nem is gondolnánk, hogy egy ilyen EDM kiküldés mennyi munkával jár. Lehet, hogy elsőre 10-15 perc munkát saccolnánk arra, hogy megírjunk egy rövidebb szöveget és beillesszünk pár képet a hírlevelünkbe, de valójában sokkal több munka áll ez mögött.
Ha nem vagyunk elég rutinosak a hírlevél írásban, akkor már a levél tárgya mezőnél is elakadhatunk 5-10 percet. És mit írjunk első mondatnak, hogy aztán tovább olvasson? Mennyi szöveget írjunk, ami nem túl kevés, de nem is túl sok? Hogyan szerkesszük meg a levelünket, hogy könnyen olvasható legyen és vezesse a tekintetet? Hogyan érjük el, hogy tovább kattintson az oldalunkra és vásároljon?
Nem elég pár kép és szöveg. Készítenünk kell call to action gombokat és el kell helyeznünk a megfelelő helyen. Be kell raknunk követő linkeket az e-mailbe, hogy aztán mérhetőek legyenek az eredmények. Meg kell szerkeszteni a láblécet is a megfelelő leiratkozási linkkel. Tudni kell mekkora képet illeszthetünk be a hírlevélbe és hogyan érhetjük el azt, hogy ne lassítsa a betöltési sebességet. El kell készíteni a képek alt szövegét és még sok-sok apróság, ami hozzá tartozik egy profi hírlevélhez.
Marketing csapatunk több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a hírlevél írásban és szerkesztésben. A lehető legjobb hírlevél küldő szoftvereket használjuk. Ennek köszönhetően igen kevés e-mail landol a spam mappában, a levelek megjelenésben profizmusról árulkodnak és pontos statisztikai oldal áll mögötte.
Több mint 400.000 EDM kiküldésnél járunk és számos sikeres kampányt tudhatunk magunk mögött. Az egyik legeredményesebb EDM kampányunkkal az elmúlt 1 évben 4,5 millió szájmaszkot értékesítettünk. 3 EDM levél került kiküldésre egy 100.000-es adatbázisra.
Az EDM kiküldésnél fontosnak tartjuk, hogy ne csak egy e-mail menjen ki a megadott címlistára, hanem legalább 2-3 levél tegye teljessé a kampányt. Továbbá fontosnak tartjuk azt is, hogy a levelet egyszer kiküldjük a teljes listának, majd kiküldjük még egyszer azok számára, akik nem nyitották meg az első alkalommal. A második kiküldés során is értékes százalékokhoz jutunk a megnyitási arányban és ez javítja a teljes eredményt.
Hírlevélhez tartozó landing page
Marketing csapatunk nem csak a megfelelő e-mail adatbázis birtokában van és a legjobb hírlevelet készíti el neked, de a hozzá tartozó landing paget is. Nekünk nem csak a megnyitási arány és az átkattintási arány a fontos, de a végső cél, a konverzió is. Ehhez pedig elengedhetetlen egy jó landoló oldal. Mivel egy hírlevélben nem tudunk mindent elmondani az adott termékről vagy szolgáltatásról és nem is javasolt ezt megtenni, ezért szükségünk lesz egy landoló oldalra is.
Ha te is szeretnél egy ilyen komplex marketing segítséget kapni, akkor keress minket bizalommal!