Email Címlista Építés

Mi fán terem az email címlista építés?

Az email címlista építést egy épület tervezéséhez és kivitelezéséhez tudom a legjobban hasonlítani. Itt is egy tervezéssel kell kezdeni a munkálatokat az elérendő célok fényében. Lényeges pont, hogy mivel foglalkozol? Egy könyveket értékesítő webáruház és egy biztosító társaság termékeire regisztráltakat gyűjteni, olyan különbség, mint megtenni a Föld-Hold vagy a Föld-Nap távolságot. Persze nem biztos, hogy te pont csillagász vagy… Maradjunk annyiban, hogy könyveket értékesíteni és erre a termékkörre regisztráltakat gyűjteni százszor egyszerűbb, mint egy pénzintézet termékeire email címlistát építeni. Tehát a terméked erőteljesen befolyásolja azt, hogy neked mennyire egyszerű vagy kihívásokkal teli email címlistát építeni.

Email címlista építés a kalóz lista vásárlás helyett

Email címlista építés a kalóz lista vásárlás helyett

Akárcsak egy tervező mérnök számára az épülettervezésnél, az email címlista építésnél is számos lehetőség van. Az építéshez választott módszer a későbbiekben az email adatbázis hatékonyságában is következetesen megmutatkozik. Magyarul egy gyengébb eszköz kicsit gyengébb címlistát fog eredményezni, mely persze még mindig felülmúlja a vásárolt címlisták hatékonyságát. A példa kedvéért nyereményjátékokkal címlistát építeni lehet, de akik csak meg akarnak nyerni valami, azoknak vagy nincs pénze megvásárolni vagy nem annyira akarnak fizetni érte. Ennél természetesen léteznek hatékonyabb módszerek, melyeket én szívesen alkalmazok a címlista építések során. Ilyen címlista építő módszer, ha egy komplett reklám kampányt szentelünk ennek a célnak az elérésére és önkéntes regisztrációval realizáljuk a címeket. Az ilyen kampányok eredménye egy nagyon jól használható címlista, melynek persze magasabb bekerülési költsége van egy marketing CD-nél, vagy egyéb kalóz listához képest. A CD, kalóz listákról már te is tudod, hogy nem érdemes rájuk pénzt pazarolni…