Autóbalesettel értékesítő SPAMMER

A marketingnek is vannak határai és a SPAMMEREKNEK is kellene ilyen kereteket szabni

A héten gondoltam, hogy rövid is lesz a hét, meg sok munka is lesz, de mégis belenézek és átfürkészem azokat az email fiókokat, amikre ritkán nézek rá és amikre rendszeresen küldözgetnek a SPAMMEREK. Ott fedeztem fel egy gyöngyszem SPAM hírlevelet, amely másként állítja be a magát vagy a terméket, amit rád akar sózni természetesen. Nincs is nekem semmi bajom az ügyeskedéssel, mert a marketing mindig is erről szólt, sőt az élet is, hogy az erősebb, a gyorsabb vagy éppen az okosabb győzi le a többieket. Ez az online marketing lényege is, hogy új csatornákat, új eszközöket találj ki és akkor király lehetsz, de mégis vannak a jó ízlésnek is határai.

Újabb SPAMMER kollégát találtunk.

Vajon hol a határ az etikus és mocskos marketing között? Újabb SPAMMER kollégát találtunk…

Csak úgy tudok ennek a levélnek a küldőjére gondolni, mint egyénre. Az erkölcs ennek az egyénnek nincs benne a szótárában, mert olyan etikátlan, de messzebbre megyek, annyira gusztustalan módon hirdeti magát, hogy felfordul tőle a te gyomrod is…  Íme, ez az igazgyöngy SPAM levél. Gratulálok a szerzőnek…

“Sajnálattal tudatjuk mindazokkal, akik
tisztelték és szerették, hogy ifj. Szamosi Pál
2013.05.07-én autóbalesetben elhunyt.

A temetéséről a későbbiekben tájékoztatjuk a
rokonokat, ismerősöket.

A mély gyász pillanataiban is kötelességemnek
érzem, hogy figyelmeztessek mindenkit: bárkivel
előfordulhat hasonló tragédia, amely pedig
megelőzhető lenne. Szeretett férjem munka után,
álmosan indult haza, és elaludt vezetés közben.

Hihetetlen, de néhány héttel ezelőtt megéreztem
a bajt: az alábbi oldalt találtam az interneten,
és kértem őt, hogy vegyünk egy ilyen készüléket,
amely pont az elalvásos baleseteket előzi meg,
nem hagyja elaludni a sofőrt, de ő sokallta az
árát.

—weboldal címe—

Istenem, ha akkor hallgat rám, még mindig élne…

Együttérzéseteket megköszönve, üdvözlettel
Erika”

Leleményes vagy “Erika” (biztosan nem így hívnak), de azért ez eléggé átlátszó. A fájó gyász miatt nem gondolom, hogy bárki is azon törné a fejét, hogyan építsen értékesítési kampányt…

S a legbántóbb talán az, hogy ennyire ostobának gondolja a hirdető az embereket, hogy ezt megeszik.

Annyi fantasztikus módja van az email adatbázis építésnek és korrekt értékesítési kampányoknak, törvényes hírlevélküldésnek. Miért kell ilyen szemét levelet kiküldeni? A konklúzió?

  1. lejárata magát
  2. komolytalanná vált
  3. talán le is húzhatja a rolót, mert roppant etikátlan volt

Érdekes üzleti stratégia, igaz? Neked mi a véleményed egy ilyen levélről?

One thought on “Autóbalesettel értékesítő SPAMMER

  1. Pingback: SPAM | EmailCímlista.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.