Direkt marketing nekem

Te hányszor kaptál már direkt marketing megkeresést?

A direkt marketing – kedvenc eszközömről – már sokan lemondtak, akár az email, hírlevél marketingről is. De nincs igazuk, ezek az eszközök ma is virágoznak és még nagyon sok éven keresztül élni fognak. Az tény, hogy sokkal nagyobb kihívás ma direkt marketing kampány vagy email kampány útján kommunikálni, mint tíz évvel ezelőtt. Ugyanakkor ne feledjük el, hogy miért küzdenek velünk a nagy multi szolgáltatók? Na miért? Nos, azért, hogy ne postai csekken, hanem az email címünkre küldhessék a számlájukat. Tehát az email és az email marketing az én olvasatomban még fontosabb platform lesz, mint korábban volt.

De mi köze ennek a direkt marketing kampányokhoz?

Megmosolyogtató, de leírom szóról szóra a tegnapi telefonbeszélgetést. Igaz, hogy ez inkább telemarketing, de direkt marketing is egyben, mert tudták, hogy ki vagyok, milyen zoknit vettem fel, mit reggeliztem és mit olvasok a reggelim közben.

Direkt marketing, direct marketing

Direkt marketing, direct marketing

Nos, nézzük miről szólt ez a direkt marketing csevej!

“- Jó napot kívánok! – telemarketinges hölgy, továbbiakban TH
– Kiss Boglárka vagyok a… – TH
– Jó napot kívánok! – Bökönyi Norbert, továbbiakban BN
– Irodatechnikával kapcsolatban keresem. -TH
– Á, mi kisebb cég vagyunk ám… -BN – Azt hittem, hogy rám akarnak sózni egy vagon irodabútort hirtelen.
– Legalábbis kisebb, mint amekkorának látszunk a sok ajánlás és referenciánk miatt. – BN
– Gondolom Önök is tűznek, fűznek, papiroznak – TH elmondta a vízióját a hangja alapján egy 50 körüli vagy fölötti hölgy lehetett.
– Nem, mi mindent Cloudban kezelünk, ha lehet akkor nem is papirozunk csak amit nélkülözhetetlen. – BN -majd néma csend lett egy 10 másodpercig
– Hát akkor ennyi volt! A viszonthallásra!- TH – és rámrakta a telefont. ” 😀

Felocsúdtam a direkt marketing vagy telemarketingből?

Csak néztem, hogy ez mennyire komoly, de tényleg szó szerint így történt… Fogta és miután én félbeszakítottam a dolgaimat és ő elmondta amit akart és látta, hogy nem feltétlen lesz deal rámcsapta a kagylót… Döbbenetes volt ezt megélni, mert kellett volna jöjjön valami kifogáskezelés vagy átkötés… Na de uram még nem is hallotta az ajánlatomat vagy valami… De nem jött semmi más csak egy “viszontlátásra”.

Hogyan kell ügyesen direkt marketingezni vagy telemarketingezni?

– Személyessé kell tenni a kommunikációt
– Persze nehéz személyessé tenni a kommunikációt, ha a trónuson ül vagy pelenkázza a gyerekét valaki. 🙂
– Meg kell tudni mi az ügyféljelölt égető problémája
– Megoldást kell nyújtani rá
– Kifogásokat kell kezelni, mert aki kifogásokat gyárt azt érdekli a terméked
– Aki nagyon sok kifogást gyárt, ott lehet, hogy tényleg nem aktuális a történeted
– De akkor sem szabad feladni, hanem alternatívákat kell adni neki.
– Ez igaz írásos és szóbeli kommunikációra is…
– Ha semmiképpen nincs deal, akkor is meg kell köszönni az idejét.

Te jártál már így telemarketingessel?

Ha igen, akkor ne tartsd magadban a témát, írd be a történetedet. 🙂

Kövesd a fenti irányokat és jobb lesz az általad szervezett direkt marketing kampány vagy telemarketing kampány, mert ez botrányosan gyenge volt… S a hölgy nem csak magát, de a cégét vagy a megbízót is lejáratta a szememben, de nem célom, hogy megszégyenítsek itt bárkit is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.