Hírlevél feliratkozás turbó

Hatékony hírlevél feliratkozás?

A hírlevél feliratkozás az egyik legjelentősebb marketing fogás, amellyel élhetünk a saját weboldalunkon. Drágább termékek értékesítésénél rendszerint hosszabb a mérlegelés ideje, legalábbis kevés személyt ismerek, aki mondjuk autót az interneten keresztül vásárolt volna látatlanban. De egyről biztosan tudok, aki a Volovját a neten rendelte meg úgy, hogy nem is nézte meg a kocsit előtte. Abban is bizonyos vagyok, hogy a vásárlási szokások ebbe az irányba terelődnek, ám a többség meggyőzéséhez mégis több időre, jelentősen magasabb impulzusszámra van szükség. Vagyis jó párszor kell találkoznia veled, hogy meggyőzd arról, hogy a te terméked számára a lehető legjobb választás! Ehhez a többszöri találkozáshoz pedig a legjobb megoldás, ha feliratkozik a hírleveledre. Ha már hírlevél feliratkozás, akkor miért kéne ezt tennie? Miért iratkozna fel a hírleveledre, amikor sejthető, hogy reklámokkal fogod megkeresni?!

Bombasztikus hírlevél feliratkozás?

Hírlevél feliratkozás Turbó?

Mi fán terem a hatékony hírlevél feliratkozás?

A hatékony hírlevél feliratkozás felépítése művészet, mert különben 0,0001%-os feliratkozási arányod lesz a látogatóidból. A garantáltan jól működő feliratkoztatás receptje viszonylag egyszerű, de a gyakorlatba átültetni már kihívást jelent, mert meg kell találni azokat az elementáris erőket, amelyekkel a legjobban tudsz a látogatóidra hatni. Láttam már olyan oldalt, ahol a főoldal alján volt, hogy “hírlevél” és a feliratkozási űrlap alatta, máshol “hírlevél feliratkozás” szöveggel jelent meg és alatta az űrlap. Vajon miért gondolják azt a weboldal tulajdonosok, hogy bárkit is érdekel a hírlevelük? Főleg, ha ilyen mély motivációval kínálják az olvasóiknak pl.: “hírlevél”… Ez eléggé semmitmondó, igaz? Kevés a mai embernek, mert már pajzsokkal vértezte fel magát a hírlevelek ellen, a felugró ablakok tiltására és kizárja a villogó és felvillanó bannereket is. A mai kor internetezője, a híroldalak olvasói már képesek kizárni a reklámokat és nyugodtan olvasni a hasznos cikkeket. Szóval kell valami motiváció a hírlevél feliratkozáshoz, mert ezek a “hírlevél feliratkozás” feliratok nem nevezhetők mindent elsöprő érvelésnek.

Egyáltalán milyen egy hatékony hírlevél feliratkozás?

Ma a BenQ központi oldalán jártam, mert a projektorom valami oknál fogva nem akarja a 3D megjelenítést produkálni nagy sajnálatomra. Szerettem volna orvosolni reménykedve, hogy csak valami bagatell beállítási opciót néztem el. Egy kapcsolati űrlapon lehet jelentkezni hozzájuk – telefonszám nincs -, s ott találkoztam a következő frappáns “Hírlevél feliratkozás – rubrika – motiváció – Tájékoztatást kérek a BenQ termékekről” bejegyzéssel. Ez a motiváció roppant gyenge, de legalább van valami érvelés a hírlevél mellett. A színtelen, szürke űrlapban ugyanolyan színnel jelenik meg a feliratkozási opció, mint az összes többi része egyébként az űrlapnak. Szóval silány és kevés a motiváció, mert egy hatékony feliratkozási űrlap feladata az hírlevél regisztráció értékesítése! A feliratkozó űrlap a regisztrációt adja el!

Na szóval, akkor milyen egy hatékony hírlevél feliratkozás űrlap?

– Egy hatékony hírlevél feliratkozás űrlap kitűnik a környezetéből.
– Süt, mint a nap.
– Rikít, mint a fehér holló a feketék között.
– Kiveri a szemed, mert annyira egyértelmű, hogy azt kell nézni és ellenállhatatlan.
– Vonzza a tekintetedet, mert máshová nem is tudsz nézni csak rá.
– S olyan egyedi és frappánsan fogalmazott érvelés van rajta, hogy eszedbe sem jutna a hírlevél feliratkozás kihagyása.
– A szövegben magyarázatot kapsz arra nézve, hogy miért nélkülözhetetlen ez a hírlevél számodra!
– A motivációból olyan érzés kerít hatalmába, hogy azonnal gépeled a legfontosabb prioritással bíró email címedet.
– S amikor megjön a levél, hogy sikeresen feliratkoztál, akkor nagy elégedettség és izgalom kerít hatalmába, hogy vajon miről fog szólni az első levél.

Nos, a te feliratkozási űrlapod milyen?

Ezt érzed amikor elolvasod a feliratkozási űrlapod szövegét? 🙂 Olvassuk együtt: “Hírlevél feliratkozás”… Na milyen érzés kerített hatalmába? A mindjárt elalszol érzet legyezgeti a szürkeállományodat? Igen, ez a mondat nem hoz már lázba senkit…

Mit kell tenned, hogy neked ilyen legyen a hírlevél feliratkozási mechanizmusod?

Kövesd a fenti receptet és aszerint járj el, meglátod milyen feliratkozási mámor fog uralkodni a weboldalaldon…

Nagyobb volumenben szeretnél hírlevél feliratkozókat szerezni? Akkor olvasgass itt tovább email címlista építésről vagy céges email adatbázisról.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.