Kell-e érteni a hírlevél marketinghez?

Ugye érzed? Költői a címsor a hírlevél marketing kapcsán…

A reggeli kávémat kortyolgatva olykor hosszasan időzöm mások hírlevél marketingjét, marketing leveleit, azaz hírleveleit mustrálva. Ez olyan szakmai ártalom, mert én is írok és szerkesztek rendszeresen marketing anyagokat, marketing cikkeket, marketing leveleket vagy hírleveleket az ügyfeleim és persze a saját vállalkozásom részére is, azaz ismét csak az ügyfeleimnek. 🙂

Marketinges vagy? Cégvezető? Értékesítesz? Iparos? Vállalkozó? Biztosan megfigyelted márt te is magadon, hogy a saját területeden dolgozó szakemberekkel, kiszolgálószemélyzettel, üzletkötővel szemben sokkal magasabbak az elvárásaid, mert te is értesz ahhoz az adott területhez. Így van ez nálam is és bizony sokszor sírok mikor ilyen marketing anyagokat látok, végtelenül gyenge hírleveleket. Sokszor van, hogy hírlevélmustra napokat tartok, mert nincs mit szépíteni… Elég gyatrák a hírlevelek, hogy finom és nőies maradjak. 🙂

Érdekes, ügyes hírlevelek, okos email marketing

Ügyes hírlevelek, okos email marketing

Te is házon belül próbálsz megoldani mindent? A marketing leveleket? Hírleveleket? Mert azt mondta a főnök, hogy ehhez is kell értened? Mert nincs pénz? Vagy te vagy a főnök és felveszel egy “marketing” munkatársat, akinek lövése sincs a marketingről? De hálából majd a te pénzeden, a te károdon megtanulja az alapokat…? Kérlek mérlegelj és inkább fordulj szakemberhez, aki megírja neked ezeket a marketing anyagaidat, a hírleveleidet, ha neked nincs erre időd, erőd, hozzáértésed.

Miért kellene mindenhez értened? Te is tudod, hogy mindent úgy sem tudsz egyedül megoldani. Te beérnéd gagyi reklámszöveggel, hírlevelekkel? Biztosan nem, mert aki vállalkozást indít az a legjobbat akarja az ügyfeleinek és persze valahol ő is szeretne jobban élni.

Kérlek, hogy tedd meg ezt a lépést, hogy egy ügyes reklámszövegíróhoz, marketing szövegíróhoz vagy hírlevél kidolgozásban jártas szakemberhez fordulsz, mert  a semmit mondó levelekkel nagyon sokat rontasz a meglévő vagy éppen épülő email címlistádon. Nincs is annál rosszabb, amikor egy nagyon gyenge, semmitmondó levél megy ki az adatbázisra… Ez az egyik legrosszabb dolog, amit elkövethetsz a listáddal szemben és magad ellen!

Olyasmi kép jelenjen meg most lelki szemeid előtt, mintha egy ágon ülnél és a tövénél fűrészelnéd, magad alatt vágnád a fát. Az üres, gyenge átütőerejű marketing anyagok és hírlevelek ugyanis pont ezt hozzák magukkal számos mellékhatás mellett. Az egyik ilyen mellékhatás az, hogy a jövőben kevésbé fognak rád odafigyelni az olvasóid…

Tehát keress magadnak egy profi hírlevél szövegírás, marketing vagy hírlevél koncepcióban jártas szakembert, mert nagyon sokat fog tudni neked is segíteni a marketingedben… Hajrá…

One thought on “Kell-e érteni a hírlevél marketinghez?

  1. Pingback: Hírlevél küldés helyett off - EmailCímlista.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.