Félelemmel tölt el kiadni a hírlevélküldés folyamatait?

Félsz kiadni a hírlevélküldés folyamatait, mert senki sem tudná olyan jól megírni, mint te, igaz?

Ha eddig féltél kiadni a hírlevélküldés folyamatait, akkor ez egy bátorító “levél” neked! hírlevélküldés egy nagyon fontos területe a marketingnek, mert a legjobb kapocs a vevők gyors felrázására, értékesítés előkészítésére és az eladásra is. Remek eszköz az új érdeklődők megfogására, a velük való kapcsolat elmélyítésére. A folyamat végén pedig újabb eladások ösztönzésére.

A félelmek csak félelmek, de a valós veszélyt komolyan kell venni!

Vezetőként megértelek, hogy félsz kiadni a kezedből az irányítást. De el tudsz végezni minden feladatot egymagad? NEM! Az egyenes út a zárt osztályra… Gondolom a jövőbeli terveid között inkább egy Hawaii nyaralás szerepel a korábban említett hely helyett. Be kell látnia minden vezetőnek hogyha eddig még nem tette meg, csakis delegálással tud talpon maradni. Ugyanakkor értelek, sőt megértelek, mert a félelmeid alapja a korábbi negatív tapasztalás. Bizonyára te is futottál már bele mindenféle széltolóba, akik fűt, fát, aranyat, de még a csillagokat is leígérték az égről. Aztán a vége egy nagy semmi, beváltatlan ígéretek, csalódottság, veszekedés, búskomorság és rengeteg elvesztegetett idő volt! Ilyen sztorikat én is tudnék mesélni bőven, mert sajnos ebből van a több. De nem szabad hagyni, hogy ezek a félelmek hátráltassanak a céljaid megvalósításában, ezért meg kell keresned, sőt meg kell találnod a számodra megfelelő személy, aki megírja a hírleveleidet, kipofozza a marketing szövegeidet, kiküldi a hírleveleidet.

Félsz kiadni a hírlevélküldés folyamatait? 1 keréken nem olyan egyszerű egyensúlyozni... Hírlevélküldés kiadása, delegálása neked is segít időt felszabadítani, több bevételt termelni

Félsz kiadni a hírlevélküldés folyamatait? 1 keréken nem olyan egyszerű egyensúlyozni… Hírlevélküldés kiadása, delegálása neked is segít időt felszabadítani, több bevételt termelni

Ki hírlevelezik jól manapság Magyarországon?

Ki végzi makulátlanul, hatékonyan a hírlevélküldés kihívásokkal teli sportágát? Folyamatosan követem a hozzám érkező hírleveleket, de a helyzet válságos! Nagyon rosszak, unalmasak, nem személyre szabottak a hírlevelek 85-95%-a, de van olyan hét is, amikor a 99% minősíthetetlen. Mit jelent ez? Azt lehet ebből kiolvasni, hogy csak egy kicsivel kell jobb hírleveleket írnod a többieknél, és akkor máris jelentős előnyre teszel szert.

Jaj, hagyjatok már a sírálmaitokkal “szakértők”!

A hírlevélküldés pályájának annyi, az emailmarketingnek befellegzett! Kész, nincs tovább. Ezt szajkózzák az ostoba, a helyzetet vagy körülményeket nem érzékelő “marketing szakemberek”. Tévednek. Hatalmasat! Az igaz, hogy a hírlevél marketing önmagában már nem olyan hatékony, de ez teljesen természetes. Gondolj csak bele, hogy amikor a sajtó után megjelentek, berobbantak a rádiók és mindenki rádiót hallgatott, akkor milyen hatékony volt rádióban megjelenni. Ugye? Utána megjelent a televízió és mindenki nézte a tévét, igaz? Milyen hatékony volt akkor tévében hirdetni, igaz? Újabb és újabb eszközök érkeznek, sőt interneten platformok, programok, applikációk, oldalak jönnek, mennek és ezek hatnak az emberekre, használják őket. Ám amíg naponta kapom a számlákat a szolgáltatóktól, sőt harcolnak érte, hogy emailben küldhessék el nekem – ne postán -, addig eléggé be van biztosítva az email marketing jövője! Igaz? ELÉGGÉ IGAZ!

Talán ez áll a hírlevélküldés mögött húzódó ok és okozat között?

Milyen volna a helyes rangsorolás hírlevélküldéshez?

Ha mindenki azt szajkózza, hogy ez már nem működik, nem jó, akkor az ember hajlamos arra kevesebb figyelmet fordítani. Tudat alatt elkezd hatni mások ostoba locsogása rád is. Ilyenkor pedig az történik, hogy elfordítod a figyelmedet az egyik legfontosabb marketing eszközödről, a hírlevél marketingedről. Igazoltan, érthető módon kevesebb energiát fogsz befektetni ezen a vonalon, mert mások is igazolták, hogy ez már nem működik. Pedig csak arról van szó, hogy az ismerőseid nem értenek a hírlevél marketinghez. A hírlevél marketing működik! Igaz, már nem úgy működik, mint 10 évvel ezelőtt, de ragyogóan lehet alkalmazni. Csak az arányokkal nincsenek képben a vállalkozók. Kiadni a hírlevélküldés folyamatait? Növelné a hatékonyságodat?

Mi történne, ha megfordítanánk a televízióban a reklámok és a műsorok arányát?

Hogyan fogadná a közönség?

1 órában 12 perc műsor, film, vetélkedő és 48 perc reklám volna. Vajon milyen hatást érnének el ezzel? Valószínűleg lehúzhatná a rolót az összes televízió, mert senki sem nézné a reklámokat… Akkor miért csodálkozik sok vállalkozó azon, hogy nem működik a hírlevél marketingje, ha csak reklámokat küld ki? Kiadni a hírlevélküldés folyamatait? Érdemes volna szakemberre bízni a hírlevél szövegírásodat, a marketingszövegírás folyamatait, a hírlevél kiküldésedet? Remélem, ez többé nem kérdés, hanem ez a válasz a hatékony hírlevelezésedre.

Summary
Félelemmel tölt el kiadni a hírlevélküldés folyamatát?
Article Name
Félelemmel tölt el kiadni a hírlevélküldés folyamatát?
Description
Félsz kiadni a hírlevélküldés folyamatait, mert senki sem tudná olyan jól megírni, mint te, igaz? Bátorító levél, ha féltél kiadni a hírlevélküldés
Author

3 thoughts on “Félelemmel tölt el kiadni a hírlevélküldés folyamatait?

  1. Pingback: Email adatbázis építés menete - EmailCímlista.hu

  2. Pingback: A hírlevélküldés fontos szerepe | Web viki

  3. Pingback: Ezek a hírlevélküldés folyamatai | Linkajánló

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
Fresh Coffee
Subscribe to our free newsletter and get all the coffeeshop's news right into your mailbox. And a cup of mocha for free.
111 napos Email kurzus?
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről, törvényekről.

Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Szeretnél képbe kerülni? Akkor csak a neved és az elsődleges címed írd be, hogy biztosan megkapd ezt az értékes tudnivalót.
Szeretnél kép
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis négyzetet, törvény teszi ezt kötelezővé. A jogi rizsától függetlenül az adataidra vigyázok, másnak ki nem adom!
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Figyelem!
A hírlevél marketing fontos, a legolcsóbb ügyfélszerző megoldás még mindig ez! Elmondom a legfontosabb tippeket!