Email adatbázis építés menete

Az email adatbázis építés menete fapadosan

Milyen lépéseket kell tartalmazzon az email adatbázis építés menete? Először is szükséged lesz egy termékre – mi marketingesek rendszerint mindent terméknek nevezünk, amit el lehet adni. Igazából ezt a szolgáltatások miatt írom, ne érezd magad megszólítatlanul, ha neked szolgáltatásod van, mert mindent terméknek hívunk. Hiszen itt a termék eszmei mivoltáról van szó legyen az egy fizikai vagy akár szellemi produktum.

Mi az email adatbázis építés menete?

Mi az email adatbázis építés menete?

Nézzük meg konkrétan, hogy miből is áll az email adatbázis építés menete feltételezve, hogy neked már megvan a terméked…

1. Először is kell egy penge érkezési oldal, azaz landing page vagy landoló oldal ahová be fognak jönni a kedves érdeklődők. Ezen a landoló oldalon sokan meg szoktak lepődni, akik még kevésbé jártasak az online marketing berkeiben. De nem kell semmi rosszra gondolni, egyszerűen kell akár egy utasszállító gépnek a leszállópálya. Nélküle ugyanis itt is hatalmas katasztrófák történhetnek, ami a financiális oldalt és a megtérülést illeti. A landing page felelős azért, hogy szemtelenül vagy nyájasan, de mindenképpen szembesítse a kedves olvasót a problémájával. Probléma nélkül nem élet az élet, igaz? Mi marketing szakik nagyon örülünk a problémáknak, mert a szembesítés során el tudjuk érni azt, hogy a kedves olvasó megtegye azt, amire neki is szüksége van. Vagy oldja meg, fel a problémáját! Ebben segítenek a Landing oldalak, amelyek a problémákat elmélyítik és megoldásokat, alternatívákat kínálnak! A landing oldalunk – tulajdonképpen – nem a leszállás történik meg, hanem a felszállás a mi “gépünkre”. Ugyanis egy jól felépített landing oldal megszerzi az érdeklődést – email címes regisztrációt -,  megrendelést az olvasódtól, és ezzel fel is szállt a te kis gépedre…

2. Másodszor kell egy kampány amely forrása a kedves olvasóknak, érdeklődőknek, akiket szembesíteni szeretnénk az előnyökkel, problémákkal, valamint az érvekkel a terméked mellett. Az adatbázis építés menete megkövetel egy összetett online marketing kampányt, amely bevonzza a kedves téma iránt érdeklődőket. Persze nem csak problémákkal lehet regisztrációra motiválni a kedves olvasókat, hanem nyereményjátékokkal is, de ezek a bázisok elég hígak lesznek. És őszintén ki az, aki nyereményjátékokkal ne tudna email adatbázist építeni? Egy kis élt – vagy talán nem is olyan kicsit – jogosan érzékelhetsz a sorokban és köztük is, mert ez az olcsó út, amelyiket sok vállalkozás vezetője, tulajdonosa bejárt már. Aztán belátja, hogy ez nem a legjobb megoldás az értékesítéshez, mert nem összemérhető egy önkéntes regisztrációból származó és egy nyereményjátékkal felduzasztott email adatbázis. Igaz, minden éremnek két oldala van! Ha ez a nyereményjáték bázis több tízezres vagy netán százezres volumenű bázist produkált, akkor már abból is lehet szépen profitálni. A lényeg, kell sok célzott látogató az oldaladra, akikből regisztrálókat kovácsolhatsz.

3. Szükséged van valamire, amiért regisztrálni fognak. Ez a valami legyen a mézesmadzag! Ha még nem láttál volna mézesmadzagot, akkor egy madzagot márts mézbe és nyáron akaszd ki a balkonra, egy fára, udvarra vagy valamire. Nem kell sok idő és a mézesmadzag komoly hype lesz a rovarok körében. Olyan lesz a mézesmadzag, mint egy rovar közösségi oldal, egy BugBook! Szóval a fenti hasonlattal élve tele lesz, mint a piac legyekkel. Ahhoz, hogy az oldalad feltöltsd érdeklődőkkel kell a ketteske, de ahhoz, hogy megfogd őket kell a hármaska. Azaz szükséged lesz egy mézesmadzagra, motivációra, doktrínára, angol tudósok kutatási eredményeire, egy könyvre, amelyben megosztod a gondolataidat az olvasókkal. Nyereményjátékkal operálsz? Akkor valami klassz nyereményre lesz szükség. Ne gondolkodj ilyen 3.000 regisztrációs volumenben, mert kár elindítani ennyi emberért egy játékot. Ugyanis pár száz vagy néhány ezer címmel nem sok követ tudsz majd megmozgatni.

4. Nélkülözhetetlen elem az adatbázis építés menete szempontjából a beteljesedés vagyis maga a regisztráció! Ezt egy regisztrációs űrlapon tudja megtenni a kedves olvasó, és ennek a regisztrációs formnak nagyon figyelemfelkeltőnek kell lennie, mert itt fognak megtérni az érdeklődőid. Itt csatlakoznak rá a te csatornádra, email adatbázisodra! Nagyon fontos, hogy ezt a regisztrációs űrlapot többször helyezd el egy figyelemfelkeltő színnel a landing oldalon. A kevesebb több… Ne ess át a ló másik oldalára, nem rikító, szemkifolyató UV színekre gondoltam, de mindenképpen legyen tetszetős, megkapó, mert ott dől el minden.

A lényeg, hogy TEDD!

Legyen email marketinged, legyen folyamatos email adatbázis építési projekted!

Ha te nem teszed, akkor azzal átadod a teret a versenytársaidnak!
Ha te nem érsz rá ezzel foglalkozni, akkor bízz meg mondjuk minket email adatbázis építésel, mert egy adatbázis nélkül nehéz… Ráadásul minden bázis kopik.
Így az adatbázist folyamatosan kell építeni, mert csak így tudsz vele hatékonyan dolgozni.
Nincs időd hírlevelet írni? Hírlevél szövegírás megoldásunk a barátod.
Nincs időd kiküldeni? Hírlevél kiküldés kapcsán lépj kontaktusba velünk!
Attól fész, hogy nem lesz olyan jó, mintha te írnád? Félsz kiadni a hírlevélküldés folyamatait?

Tetszett ez a gondolatébresztő? Oszd meg, szólj hozzá, írd meg nekem a véleményedet.

Te feliratkoztál már a 111 napos tréningemre?

Summary
Review Date
Reviewed Item
Email adatbázis építés menete
Author Rating
51star1star1star1star1star

2 thoughts on “Email adatbázis építés menete

  1. Pingback: Webshock » Blog Archive » Miből áll az email adatbázis építés menete?

  2. Pingback: Adatbázis építés hatékonyan és profi módon | Streamline webdesign

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
Fresh Coffee
Subscribe to our free newsletter and get all the coffeeshop's news right into your mailbox. And a cup of mocha for free.
111 napos Email kurzus?
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről, törvényekről.

Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Szeretnél képbe kerülni? Akkor csak a neved és az elsődleges címed írd be, hogy biztosan megkapd ezt az értékes tudnivalót.
Szeretnél kép
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis négyzetet, törvény teszi ezt kötelezővé. A jogi rizsától függetlenül az adataidra vigyázok, másnak ki nem adom!
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Figyelem!
A hírlevél marketing fontos, a legolcsóbb ügyfélszerző megoldás még mindig ez! Elmondom a legfontosabb tippeket!