A hírlevélnél is egyszer vágunk, háromszor ellenőrzünk!

Mi köze egy elromlott beltéri zárnak, a nagymamámnak, és egy boltosnak a te hírlevél küldésedhez?

Most már tudom, a triple check nem csak a hírlevélnél fontos, de kezdem a sztori elején. Nemrég voltam a nagymamámnál és zárat kellett cserélnünk, mert megsérült, jobb a biztonság. El is mentünk a helyi zárakkal foglalkozó boltba és felvázoltam az igényeimet. Az értékesítő úr roppant szimpatikus és segítőkész volt. A sérült zárat magunkkal vittük, így nem kerülhettünk abba a helyzetbe, hogy egy másik mérettel térünk vissza. A távozás előtt az értékesítő úr kibontotta a zárat, és a lelkünkre kötötte, hogy a cilinderhez csatlakozó nyelvet – ez mozgatja a belső zár nyelvét – háromszor is ellenőrizzük le, csak utána vágjuk le a méretre. Hazatértünk, és a tanácsa szerint jártam el.

Hírlevél kiküldésnél is checkolni kell a hibákat

Hírlevélnél is háromszor mérünk, ellenőrzünk, aztán küldjük

Mire figyeljünk a hírlevélnél? És miért fontos ez a kiküldése előtt?

A záras vágásom története szerint sincs második esélyed, így jöjjenek egy reklám levél kiküldése előtti utolsó simítások. Úgy gondolod, hogy befejeződött a munka és kész a hírlevél? Biztos vagy benne, hogy minden megfelelően működik? 3x is leellenőrizted?

Talán egyértelmű hírlevélnél, hírlevél küldésnél, de mégsem…

Lehet, hogy ez a cikk egy kicsit a kötelező érvényű, szükségszerű ellenőrzésekről szól, de pontosan azért fogalmaztam meg, mert a tapasztalataim mást mutatnak azoknál, akik engem bíznak meg a hírleveleik megírásával, megszerkesztésével kapcsolatban. Mi a feladatod még mielőtt megkezdenéd egy hírlevél kiküldését? Mindig le kell ellenőrizned, hogy minden úgy jelenjen meg, ahogyan azt megálmodtad. Bár már az iskolában is azt verik belénk, hogy legyünk alaposak, én mégis sok olyan hibával találkozom, amit a kellő precizitás feltárt volna.

Erre valók a hírlevél tesztek!

Mi a megoldás? Egyszerűen csak tesztelned kell a hírleveleidet. Ha komolyabb dolgot nem is akarsz elkövetni ezen a téren, akkor küld ki a saját email címedre, valamint pár teszt címedre. Aztán nézd meg, hogy minden kliensből egyformán jól működik vagy sem. Kell még valamin változtatni? Mobilról is jól olvasható? Utóbbi rendkívül fontos, mert már rengetegen nyitják meg a hírlevelet a mobiljukról!

Linkelted a vcardot?

Bár ez nem egy kötelező elem, de ha a címzett megkapja a vcardunkat, akkor máris felvehet minket a kontaktlistájára. Miért jó ez neked is? Mert így biztosan nem akadunk fent egy spam szűrőn sem.

Ez viszont már kötelező elem egy hírlevélnél!

Lehet, hogy nem látvány elem és az értékesítést sem segíti elő, mégis nélkülözhetetlen. De mi ez? Ez nem más, mint a leiratkozás lehetősége. Sajnos sokan szeretnek „megfeledkezni” erről az elemről, ami nagyon nagy hiba, mert a törvény vas marka szigorúan lesújt. Mindemellett így elkezdheted gyűjteni az elégedetlen olvasókat… Ugye nem hiányoznak az ilyen olvasók?

Pre header vagy Snippet sor

A felhasználó email fiókjában – vagy email kliensében – a címsor felett, a hírlevél első néhány tucat karaktere fog megjelenni. Mivel ez is az első elemek között van, amikkel az olvasó találkozik, így ez is egy elég lényeges momentum. Ide adjunk meg egy olyan szöveget, ami fokozza a figyelemfelkeltő hatást. Sokan ide azt írják, hogy olvassa el online hírlevelünket, ha rosszul jelenik meg, majd átlinkelik a hírlevél szoftverből generált linkre az olvasót. Ott tökéletesen el tudja olvasni a hírlevelet, ha a fiókjában rosszul jelenne meg. Ám ezt a sort akár más, motiválóbb akciókra is felhasználhatod. Például valamilyen időkorlátos ajánlat beharangozójára.

És még bele sem lendültem a hírlevelezésbe!

Valójában még számtalan dolgot végigvehetnénk, hogy mi mindenre kell figyelni egy hírlevél kiküldésénél. Ez a lista viszont túl hosszú ahhoz, hogy egy cikkben átszaladjunk rajta, így a legcélravezetőbb ha kiküldés előtt elegendő időt szánsz a tesztelésre. Hányszor nézd meg a hírlevelet? 3x, ne feledd… Csak utána kezd meg a hírlevél kiküldést.

Summary
Article Name
A hírlevélnél is egyszer vágunk, háromszor ellenőrzünk!
Description
Hírlevélnél, reklám levél kiküldéseknél nem lehetünk elég óvatosak. Mégis mi köze ehhez a nagymamámnak, egy belső zárnak, valamint egy zár specialistának?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
cxcvcvc
111 napos
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről. Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis kört. Adataidra vigyázok, ki nem adom!
Fresh Coffee
Subscribe to our free newsletter and get all the coffeeshop's news right into your mailbox. And a cup of mocha for free.
111 napos Email kurzus?
111 napos email marketing kurzus. Amit tudni kell a feliratkoztatásról, email bázis növelésről, hírlevelezésről, törvényekről.

Kérd, nehogy lemaradj róla, mert már 5.000-en jelentkeztek rá!
Szeretnél képbe kerülni? Akkor csak a neved és az elsődleges címed írd be, hogy biztosan megkapd ezt az értékes tudnivalót.
Szeretnél kép
Elfogadom az adatvédelmi szabályokat. Pipáld be a kis négyzetet, törvény teszi ezt kötelezővé. A jogi rizsától függetlenül az adataidra vigyázok, másnak ki nem adom!
ARE YOU READY? GET IT NOW!
Figyelem!
A hírlevél marketing fontos, a legolcsóbb ügyfélszerző megoldás még mindig ez! Elmondom a legfontosabb tippeket!